Vedení daňové evidence naší účetní a daňovou kanceláří zahrnuje:
- kompletní zpracování a vedení daňové evidence,
- vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta,
- evidence majetku,
- vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest,
- zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení,
- zpracování daňového přiznání k silniční dani,
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmu,
- zpracování přehledu pro zdravotní pojišťovnu,
- zpracování přehledu pro Okresní správu sociálního zabezpečení,
- sestavení účetní závěrky,
- účetní poradenství,
- vedení personální a mzdové agendy,
- zastupování na úřadech.
Po uzavření účetního období klientovi předáme přehledně uspořádané doklady za celé období a zálohu dat v elektronické podobě.