Vedení účetnictví

Vedení účetnictví

je ze zákona povinné pro právnické osoby a některé fyzické osoby.
Účetnictví vedeme odborně, profesionálně a precizně. Klientovi zaručujeme diskrétnost a loajalitu.

Vedení účetnictví v Brně
Vedení účetnictví naší účetní a daňovou kanceláří zahrnuje:

  • kompletní zpracování účetnictví,
  • účetní deník, hlavní kniha, obratová předvaha,
  • pokladní kniha,
  • účtování na střediska dle požadavků zákazníka,
  • kniha závazků a pohledávek – zápis přijatých a vydaných faktur, sledování saldokonta, evidence úhrad, přehledná evidence nezaplacených faktur,
  • vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí,
  • kontrola náležitosti účetních dokladů,
  • kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur včetně vyhotovení upomínek,
  • vedení evidence majetku (vedení karet majetku, odpisy),
  • zpracování přiznání k DPH měsíční, čtvrtletní včetně souhrnných hlášení,
  • na vyžádání klienta sestavení měsíční, čtvrtletní uzávěrky a sestavy,
  • zpracování všech daňových přiznání dle registrace klienta,
  • účtování v cizích měnách, kurzové rozdíly,
  • účtování zahraničních faktur (EU, třetí země),
  • měsíční výkazy dle požadavku klienta,
  • zpracování mezd, cestovních náhrad na základě podkladů klienta,
  • zajištění služeb daňového poradce,
  • sestavení účetní závěrky,
  • zpracování daňového přiznání k dani z příjmu,
  • zpracování silniční dani,
  • účetní poradenství,
  • vedení personální a mzdové agendy,
  • zastupování na úřadech,
  • a mnohé další, dle přání a domluvy s klientem

Po uzavření účetního období klientovi předáme přehledně uspořádané doklady za celé období a zálohu dat v elektronické podobě.